Game's over, you lose


Sitter ute på terassen och njuter av kvällssolen, älskar vädret! Är jättetrött så jag funderar på att gå och sova riktigt i tid idag så jag får vila ut. Känner på mig att jag ligger inom farozoonen att bli sjuk (nu igen!) så detdär med att sova ut låter nog som en bra idé. Jag totalvägrar att bli sjuk till helgen!
kyss

ELINNE GOES 16!
















GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA&BOSSIGAST BRUD!
Tänker inte skriva någon lång kärleksförklarning, U know I love U Skitinn!

SCREAM, at the top of your lungs if your body's feeling right







Lite tyst med uppdateringen här, ursäkta mig kära stalkerS. Har inget jag vill blogga om, tycker det är trevligare att slänga in söta egobilder ibland. Idag är jag på världens knashumör (misstolka inte), yeeeeees. SEKOPÄÄ

Don't apologize, I'm losing what I don't deserve



I wish you would step back from that ledge, my friend.
You could, cut ties with all the lies that you've been living in.
And if you do not want to see me again,
I would understand.

Baby, I'm perfect for you

Idag har jag trotsat min största rädsla, jag har nämligen varit och tagit blodprov. 6 rör, hujedamig.
Tyckte bara att ni behövde få veta om det, haha.

So let's just stay in this moment, smoke some weed, drink som wine

Sommar!












-

Idag börjar det.
:)


Statusuppdatering

Hej kompisar! Jag har fortfarande feber men kan meddela att jag är på bättringsvägen, som tur! Håller på att bli rejält uttråkad av att ligga här hemma och inte göra något annat än äta (så långt min sjuka hals tillåter), sova och se på film. Inte för att jag har krafter till att göra något annat heller, meeeen meeeen.

Nu ska jag knäppa igång fjärde filmen för idag, ojoj, hörs när jag har något intressantare att leverera!


Gammal bild, söt och osminkad! Eller Såufon är ju nog spacklad..
Vi gick kanske i åttan? WHATEVER

Sjuk igen

Godmorgon mina små vänner!
Jaha, nu är jag sjuk igen. 38grader feber, känner mig helt död. Kände nog på mig att jag inte var helt frisk redan på zumban igår. Jag tackar mitt goda immunsförsvar! Blää.


Passar på och bjuder på en bild från tiden då jag var söt!
På bilden är jag 14 år gammal och går i sjuan, how cute!

Rubrik fritt

Skippade skolan idag eftersom jag mådde illa imorse. Men nu är jag nog i prima skick igen, förutom min sjuka hals. Sitter hos min fru just nu och vi ska vara flitiga elever och plugga, yees! Klockan 19.30 ska vi iväg på zumba och skaka på fläsket, jag är taggad, men inte min hals. Vi hörs då jag kommer hem, pusspåer!




The list

1. Tre namn jag lyssnar till:
Madde, Madeleine, Maddis


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är bäst och mina skämt!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Försöker att inte trycka ner mig själv genom att tänka på allt jag ogillar, men t.ex. då jag känner mig värdelös, och att jag är så grymt lat, + min korta stubin


4. Detta är jag rädd för:
Blodprov, att dö ensam

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Mig själv, sommar och bebismat

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ta blodprov, låta bli att skratta på en hel dag, spela fotboll

7. Detta tycker jag om att göra:

Gymma på mina egna sätt på skribaläger


Partajja


Fjanta mig och se livet från den roliga sidan!


8. Detta vill jag göra just nu:

Gå ut skolan och ha en fantastisk dag och en hel sommar framför mig!

9. Bästa känslan:
Äkta lycka!

10. Värsta känslan:
Sorg, ångest


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Den dagen jag träffar den rätta skiter jag nog i vilka egenskaper han har så länge han är den rätta som allt känns bra med. Men jag ser gärna att han är snygg, snäll och går att lita på, alltså ingen som ljuger för att slippa ta skiten.

12. Är jag kär just nu:
Nej, har rätt svårt att bli kär


13. Jag vill gifta mig:
Antagligen, med rätt man

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Hoppa fallskärm, känna att jag verkligen levt livet utan att ångra någonting, sett mina barnbarn växa upp!

15. Min käraste ägodel:

Måste nog säga min söta telefon, hehe

16. Något jag vill ha i present:
Pengar, något fint och personligt!

17. Detta har jag på mig just nu:

Chill!

18. Favoritkläder:


2 snabba bilder från weheartit.com


19. Favoritdjur:
Dogzzz

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Gillar faktist det mesta, förutom jobbig "smörar"musik


21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Madcon - Outrun the sun, Katy Perry ft. Kayne West - E.T, Familjen - Det var jag


22. Skola – roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste - Huslig Ekonomi
Tråkigaste - Matte, bildkonst

23. Stjärntecken:
Fisk

24. En bok jag gillar:
Över ytan

25. En film jag gillar:
Mean Girls är en älskad klassiker för mig!

26. TV-program jag gillar:
Solsidan

27. Favoritdoft
Det mesta som har med sommaren att göra!

28. Detta äter jag gärna:
Tortillas, klyftpotatis/potatismos med lövbiff, makaronisallad

29. Dricker helst:
Breezer, omnomnom! Haha nejmen kanske vatten.

30. Favoritgodis:



31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Till sydligare breddgrader!

32. Färgen på mina ögon:
Alla säger olika, men enligt mig är de grön-bruna!

33. Min längd:
ca. 1,65

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
Afrikas stjärna!


36. Person jag beundrar:



37. Så här bor jag:

Mysigt "bakom takana"

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Mina har antagligen dött

39. Det här tänder mig:
;)

40. Det här gör mig avtänd:
50+ gubbar som sitter och runkar på Omegle

41. Favoritfärg:
-

42. Favoritcitat:
No regrets


43. En hemlighet jag vet:
Som "vi" vet? Haha om det var någon som fattade detdär så oroa er inte jag skojar bara!

44. Den bästa present jag fått:
Presenter som det varit något mening bakom, som personen har gett för att den ville, inte för att den måste

45. Senast köpta skiva:
Skiva? CD? Ingen aning!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Haha, undrar varför det är så svårt att komma på någonting här. Kanske mina tår?

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Min sneda tand! Och tänderna jag har förstört. Och mina ben skulle gärna få vara längre

48. Udda förmåga/egenskap:
Alla konstiga ljud jag kan göra

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Hahahahahha.

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Alla som är beredda att offra en massa tid!

Söt pappa har jag iallafall!


Lonely sunday

Man har dagar då allt bara känns sämre, det måste jag acceptera. Har iaf haft en bra helg, tack för den! Nu ska jag se film och sedan sova så jag vaknar upp glad igen imorgon :)

RSS 2.0