Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down


'Cause all this bullshit just made me strong motherfucker


Försenade bilder del 2









Hade endast bilder från början av kvällen, och kul hade vi, tack för den!

Han slutar aldrig förvåna mig

*Jag har på musik på Spotify*
Pappa: Sätt på na Britney Spears nu!
Jag: Va..?
Pappa: Hande "woooah o o o o o oou" Va heiter an?
Jag: Till the world ends..?
Pappa: Ja just han!

Ibland överraskar min far mig angående sin musiksmak, haha.


Jag och papp menn.

Försenade bilder del 1


















De flesta bilderna ser ungefär ut som sista bilden, och alla fastnade inte ens på bild, så det får vara bra så.

Idag har jag..

Bland annat umgåtts med Jenni och Jennifer på beachen, fällt ner en sak från en hylla vid Sisustus Inn vilket resulterade i massa skitiga blickar (inget gick sönder, tur!), ätit 1 Subway och 2 osthamburgare inom loppet av 15 minuter (jag prakiskt taget rullade ut från McDonald's, mindre mysigt), sedan umgåtts med 3 trevliga fjantar och nu blir det mys-time med Michi och Janina, hoppas att de är på myshumör!

(Som en liten parentes ska jag tillägga att mitt program på datorn där jag lägger in foton har gett upp. Det betyder att jag kan nog lägga in foton på datorn, men jag kommer aldrig mer kunna redigera ljuset eller skärpan på dem.. Känns lite surt. Nåja, det blir 100% naturliga bilder här på bloggen från och med idag då!)

Look who's alone now it's not me, it's not me.


Min sötnos Sofia som ser ut som en modell får stå för bilden!

Godmorgon!
Igår var jag lat, hade tänkt spendera kvällen vid gymmet men skippade det och for till Brändö istället. Vad jag gjorde där låter vi förbli osagt, hehe.

Jag skulle vilja uppdatera er med en massa inlägg som jag har i planerna att skriva, men vet ni vad, jag hinner inte. För nu ska jag fixa lite (läs: mycket) tvätt, göra mig i ordning, sedan hoppa på moppen och köra iväg till någon strand. Ut i det fina vädret med er!

(Btw så drömde jag inatt att jag höll på att börja bli mördad, haha, inte så trevligt..)


Jag behöver en käpp för du gör mig knäsvag





Taken


Såg just denhär filmen, den var helt galet bra! Fick svårt att andas på vissa ställen för att det var så spännande, ta och se den om ni inte har sett den ännu!

Nu ska vi ut och andas lite frisk luft, hejhej.


My eyes are red. I've been burning.




Idag då jag körde så såg jag en svart katt som korsade vägen. Jag spottade, tre gånger. I hjälmen, haha, mindre lyckat.. Just nu sitter jag hos min fru och väntar på kääk, masun kurrar!


And if you don't care put your hands in the air


day 23 – your favorite song at this time last year


day 22 – a song from your childhood


day 21 – a song that makes you laugh


Makes me move like a freak


Var i Smedsby i stort sett hela dagen igår. For också på bio i sällskap av Tommy, Wille och Bena, och ska jag vara ärlig så var sällskapet nästan trevligare än filmen, fattade inte speciellt mycket av den så, haha.

day 20 – a song that you want to play at your funeral

Nej, jag är inte så tragisk att jag har börjat fundera på min begravning redan, ska nog leva i mångamångamånga år ännu! Denhär låten lägger jag upp därför att.. den är gammal och fin och jag gillar den, men att spela den på min begravning är väl lite att ta i!


day 19 – a song that you want to play at your wedding

Nej, jag vill inte att låten ska spelas på mitt bröllop, lägger upp den bara för att den är så jävla fin. Att låten tydligen är från år 2004 kan vi ju ignorera.


day 18 – a song that you listen to when you’re sad


day 17 – a song that you listen to when you’re happy


You're a liar, you're a cheater, you're a fool

day 16 – a song that you listen to when you’re angry




Skolavslutning - Grillfest hos Elinne & Hoviska





































Från resten av kvällen har jag inga bilder, men kul var det!

Vårfest


















day 15 – a song that you hear often on the radio


Kanske inte världens bästa ljud på dethär klippet, men svänging låt anyway!

day 14 – a song that you used to love but now hate


Okej, jag hatar inte låten. Men jag kan inte lyssna på den då jag är ensam, då blir jag bara lessen i öga.


Igår var det en riktigt chill dag, stranden hela dagen med massa trevliga människor. På kvällen blev det också att fara ut och chilla, love you summer!


Söt bild, det är i princip enda bilden jag har från igår hehe!

Nu ska jag gå ut och jobba lite här hemma och sedan blir det beachen igen. Puss!

day 13 – a song that describes you


Denhär dagen var det verkligen svårt att hitta en låt! Så denhär låten lägger jag upp bara för att jag stordiggar den.

Strampen

Nu kommer några försenade bilder från förra fredagen!


9A ♥


Lenitas brills, snüggt!



















Idag






Måndag




Steeeek!






Osminkad, liten och oskyldig!




Flåtase, hahahaha

Söndag





I söndags blev det att fara till Sandö på picknick och lite annat smått och gott. Tänkte bli utsatt för en mås-attack, slår vad om att de planerade anfalla oss för att vi hade käk. Men hey, vi överlevde!

I wanna get naked and you're wasted




Drar iväg till påtten för att ta vara på dagens varmaste solstrålar, see ya!

day 12 – a song that no one would expect you to love


Har ALDRIG gillat denhär låten, ueeeesch!

Herregud, tror nog aldrig att jag har haft så hemsk mensvärk som jag hade inatt. Klockan 05.30 vaknade jag av att det kändes som att knivar skar mig i magen och ryggen (så brukar det oftast också kännas, men inatt var det dubbelt dubbelt värre). Jag slängde in en värktablett men det hjälpte inte. Jag var likblek i ansiktet och riktigt nära att börja spy, det förvånar mig att jag inte gjorde det. Och på gränsen att svimma var jag också, det flimrade framför ögonen på mig fastän jag låg i sängen och jag skakade riktigt hemskt. Det var inte trevligt kan jag säga er!

Nu känns det iallafall bättre, så det ser inte ut som att jag behöver ligga här hemma och lida hela dagen!

Jag har det så bra här!


Sommarlov, solen gassar utomhus, och så umgås jag med favoritglassen & Ben&Jerry's! Som min söta moffa sa för inte så längesen; Vi går mot ljusare tider nu Madde!

(Jag lovar att ladda bilderna från skolavslutningen och dylikt snart men hinner inte just nu, ut med er i solen istället!)



Dagens låt: day 11 – a song that is a guilty pleasure
(förstod inte riktigt rubriken men här kommer en låt iallafall):

Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står i vägen
Å jag gör allt för att behålla förståndet,
Men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK

day 10 – a song from a band you hate


Okej, egentligen borde jag väl inte hata/ogilla Thorleifs musik och dylikt, de är inte så paha ändå. Rätt så chill!

Nu har vi SOMMARLOV! Känns helt overkligt att ha gått ut grundskolan, men på samma gång så känns det helt jävla bra! Har MASSOR MED BILDER från de senaste dagarna som jag lovar att lägga upp på bloggen så fort jag hinner, men är lite för busy just nu.


Under tiden tills jag får upp mina egna bilder på bloggen så laddar jag upp denhär på mig, bilden tillhör Johanna!

day 9 – a song from your favorite band

Om man kan kalla Skrillex för ett band vet jag inte? Men jag bjussar ändå på denna låt eftersom jag älskar dubstep!



I'm going in for the kill
I'm doing it for a thrill
Oh I'm hoping you'll understand
And not let go of my hand

Tell me baby are you wet

day 8a song that you can dance to


Idag har jag sträckt vadmuskeln, ena skinkan + två ställen på ena foten. Antagligen för att jag inte värmde upp. Så kan det gå!

Nu har jag brådis, hejhej!

RSS 2.0