Ny blogg inom en snar framtid


Sofias bild
Johej, allt är frid och fröjd med mig måste jag väl meddela, jag har inte dött trots att min uppdatering har gjort det, tackar som frågar!

Jag har i planerna att skaffa mig en ny blogg, vill ha en förändring. Har dock inte kommit igång med det projektet ännu, men jag meddelar här när den nya bloggen är i bruk! Och jag lovar att det blir bättre update där!
Hade gott, slickepott!


Kung


I can't tell you what it really is I can only tell you what it feels like. And right now there's a steel knife in my windpipe.


Baby please come back, it wasn't you, baby it was me
Maybe our relationship isn't as crazy as it seems
Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano
All I know is I love you too much to walk away though
Come inside, pick up your bags off the sidewalk
Don't you hear sincerity in my voice when I talk
Told you this is my fault,
look me in the eyeball
Next time, there will be no next time
I apologize, even though I know it's lies
I'm tired of the games
I just want him back
I know I'm a liar


19 juli 2011

(Haha vad pinsamt, märkte just att jag hade råkat publicera ett inlägg som jag inte ens skulle publicera, mysigt!)


En bild från förra veckans lilla resa till Tammerfors, sött.
Inatt blir det troligtvis att campa i skogen för andra natten i rad, mysigt med hundarna som går förbi tältet och flåsar på morgonkvisten, höhö.

JEEEES. jag. orkar. inte. blogga.

Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.



A smell of wine and cheap parfume

Sitter hos snyggningen på bild just nu, hon tvingar mig att uppdatera bloggen så jag är väl illa tvungen, hehe. Vi fixar oss och snart ska vi börja röra oss mot stan, hoppas på en rolig kväll! Så länge regnet låter oss vara ifred så borde väl allt vara okej! Tror att kameran följer med så vi får hoppas på lite bilder, men jag lovar ingenting.
Dags att pysa, puss&hej!

OK





Utfyllnad









Lite snabba utfyllnadsbilder, hojta till om jag ska ta bort någon! Lovar att dagar för bättre update är på kommande inom en snar framtid, men just nu är jag upptagen med att leva livet och jag säger bara att det är härligt!

!


weheartit.com

Regn




Inte så trevligt att köra i ösregn, åska och blixtar. Kort sagt; vi blev genomdränkta!

RSS 2.0