Måndag

Shena mittbena! Skolan rullade på som vanligt, skrinnade på gympan för första gången på 2 år. Det gick inte så bra, hade mest panik hela tiden, haha. Nu sitter jag här hemma och ska senare iväg på zumba. Har inte så mycket mer att säga för tillfället, later!


Underbara lata söndag

Idag har jag en såndär dag då jag inte orkar göra mycket annat än att sova, "mjöla" framför datorn eller se på tv. Jag tänker gå runt i mjukiskläder hela dagen och inte fixa mig det minsta. Jag skulle egentligen på gym idag och fara en sväng till Solf, men näe jag orkar inte, lat haha!

Dessvärre har jag tråkiga saker att göra här hemma istället, som läxor och städa. Men det får bli ett senare problem, och nu säger jag, ha en skön och lat söndag gott folk!


we♥it
Har just varit i duschen och min tillfälliga statusuppdatering är att jag väntar på att min sötboll som börjar på S och slutar på ofia ska komma hit och chilla med mig!


Elinne vill ha mat

I Padas huse.

Elinnes mamma: Maatin e klar!
Elinnes mamma: -||-
*jag och Elinne går upp till köket.*
Elinnes mamma: Jaa ja tänkt bak nå jag..
Elinnes mamma: åså ere bara ti värm nå bollor där.
Elinne: *ropar* VANN E MATIN NUDÅ????

Hos Elinne

Bestämde mig för att fara till Elinne och våldgästa henne och hålla henne sällskap, stackaren har varit sjuk hela veckan. Får bara hoppas att jag inte blir pestsmittad eller något nu, haha. Just nu dissar hon mig för att tala i telefon, nice!
Hittade en söt bild på vår favoritbloggare Elino i sina yngre dagar!

Potatis

Jag har just suttit och skalat en massa potatis i evigheternas evighet (utan att överdriva).. Fattar inte hur jag kan vara så långsam och okunnig när det gäller såna saker.

Michelle säger: Madde..
Jag: Vad?
Michelle: "e gar hårt.."

Jag är alltså ganska slö när det gäller potatisskalande. Men jag ska öva på saken, så kanske jag blir bättre på det.


Jag tänkte ta ett foto med webcamen på mina nyskalade potatisar som jag så fint lagt i en kastrull, och sedan visa bilden åt er, men jag antar att där hade mamma kommit in i bilden..
Mamma: Men Madeleine! Int kan du ju böri spring runt i huse me pärona (potatisarna) som du ha laga å kok! daaaaaaah.
Eller något liknande hade hon sagt, så jag lät det vara.

Så blev det med den saken. tack&puss&hej!

Regn i januari?

Hejhejhej, börjar med att säga att jag har haft en mysig och rolig välbehövlig kväll.

Avslutade min kväll med att stritta på gården då jag kom hem, där låg jag med alla fyra på marken.. Efter det fick jag stå där ute och vänta i mer än hela 5 minuter i blåsten (läs:stormen) och ösregnet innan någon orkade komma och öppna dörren åt mig!! Hej hallå det är januari, hur i hela hlvete kan det regna? Nu är mitt glada humör så gott som som bortblåst, jag är sur och megatrött, så nu blir det för min del att deleta sminket och sedan krypa ner under täcket och SOVA! godnatt

Du är mitt glädjepiller







Drar iväg till Jungsund på tjejkväll, tjoooo!

PS.

Idag är det exakt 1 månad kvar till min sweet 16!

Smile

Hej kompisar! Har nyligen tagit ett långt, varmt bad, känner mig fräschare än på länge nu, lovely! Och just nu sitter jag och väntar på mat, magen kurrrrar. Har för övrigt fått någon värre fetisch på knäckebröd med majonesgrejs på, tror seriöst att jag har ätit ca. 5 st idag.. Inte bra. Ska försöka pallra mig iväg till skolan imorgon, hoppas att jag är frisk, det börjar bli lite lame att sitta här hemma och snyta sig.


naaaw, gammal webcam bild.
NU: MAAAAAAAAAAT!


I don't miss you. I miss the person i thought you were

Hej människor!
Jaa, dethär med att blogga går ju bra, haha! Nämen, jag försöker iaf. Vad jag har gjort de senaste dagarna orkar jag inte gå igenom, helgen spenderades till en viss del i Smedsby, har nog haft det riktigt nice.

Är hemma från skolan idag, sjukling (igen) här hej! Men omg vad fint väder det är där ute idag, kanske man ändå skulle måsta pallra sig ut och andas lite frisk luft?







Bestämde mig för att bjussa på 3 bilder som tillhör Jenni.

I will give to you the love you seek and more


Oj oj oj

Sitter i skolan och har modde, booooring. Fia sitter och skrattar för sig själv, typ min enda underhållning just nu. Tänkte morgonblogga (heter det så?) imorse men jag hann inte.

Idaa  , å on e ganska så nervös... Sitter å skakar å matar / andreas
eh lollllll?

Nejmen, nu ska jag skriva om något konstigt. Och ha en rolig fredag gott folk!

X

Idag har varit en bra dag. Nu ska jag så småningom börja söka mig till sängs, godnatt :)

Hämd!


Och detta var ingen farlig en, men snäll som jag är. Elinne är söt!
& bilden tillhör Jenni. Kan väl passa på och meddela att jag inte har några egna bilder förutom såna som är ca. 1 år gamla (har lyckats laga sönder de kameror jag har haft).

Tears don't mean you're losing


Nu ska jag och Fia vara tjockisar (som vanligt) och baka chokladmuffins!

Sofia

Nu är det oficiellt. Vi är ett par! Efter att jag har frågat chans på Sofia i åratal.

Haha nej, jag skojade bara. Sådan tur har jag nog inte.. Men Sofia är important to me och hon är verkligen en fin människa! ssofiiias.blogg.se <----


Vår nyårskyss, naaw!
Bilden har jag kopierat från Sofias blogg (som jag laddade upp där när jag gästbloggade och skrev ett romantiskt inlägg), och det är Emilias bild!


I believe people change so you can learn to let them go

Dethär med att designa en blogg är verkligen inte min grej. Nu får det se såhär "fattigt" ut, får ha någon smartare att hjälpa mig med designen sedan.

Onsdag

Godmorgon! Är hemma från skolan idag, jag är inte helt frisk. Men det blir väl bättre! Har inga planer för dagen, får se det sen. Skulle kunna försöka desgina bloggen idag men jag vet inte om jag orkar haha. Det är så mycket man dampar på! Nu ska jag lägga in bilder på datorn från Jennis minnessticka och sedan sova en stund till! :) kyss


Haha, me&my lover, Jennis bild!

NY BLOGG!

Here we go again, jag har skaffat mig en ny blogg och funderar på att börja blogga lite smått igen efter att ha haft en 8-månaders bloggpaus på min gamla blogg. Vi får se hur dethär kommer att gå.. Designen återkommer jag till senare. Jag bloggar för det mesta om mitt roliga (host harkel) liv och jaa, undrar ni nått, fråga bara!


RSS 2.0