When there is no where left to run, run with me


When it's all that you've become, set it free
Let this moment be a sanctuary.

Party time!!

Fan va dålig webcam.. HEHEHHEHEHE

Statusuppdatering 2.0


Tösen på bild ville att jag skulle blogga, och ja, vad gör man inte för henne...
Stundens statusuppdatering är att jag befinner mig i skolan och har hål, shöne. Känner på mig att jag borde skriva någon längre roman så att Jenni har något att läsa, men jag har inget mer på hjärtat just nu som jag helt absolut måste ha nerskrivet, så jag sätter punk här ---> .
Trevlig helg på er!

Statusuppdatering


Sitter i skolan just nu och är d-ö-d-s-t-r-ö-t-t. Jösses vad jag saknar min säng just nu, hehe.

Fick en fråga



Svar: Tack så mycke! Skorna köpte jag från Bianco i somras, tippar på att de nog finns kvar ännu :)


Now I don't really care what you call me just as long as you don't call me rude












10 år

9/11/2001, behöver nog inte säga så mycket mer. Fast jag knappt minns något från då det hände (jag var 6 år) så tycker jag att det är så grymt tragiskt. Att människan kan vara så ond.
Jag tänker på de drabbade.

Såg filmen World Trade Center med Johanna idag också (vi hade planerat se den, tänk att det råkade sig att det blev just idag) och fastän det var film så berörde den verkligen, satt och snyftade stort sett hela tiden.


Lil Wayne ♥


No comments #2










Skolan #2






Skolan

På datortimmarna, jag spelar SIMS på facebook:

Jag: Min säng e sönder!!
Johanna: VA?!?!
Jag: Jaa, si nu!
Johanna: Jaa ja trodd du mena ande där hem ja
Jag: Nää, men si e står här make bed!!
Johanna: Men e int e att man bäddar an..?


No comments


Dance fucker dance


Underbar

I'm coming up only to show you down,
I'm coming up only to show you wrong.

Really too late to call, so I wait for morning to wake you.
To the outside the dead leaves, they're on the lawn
Before they died, had trees to hang their hope.

To know you is hard, to know you all wrong.
To know me as hardly golden,
is to know me all wrong.


Nostalgi. Ord härifrån.


010911


Från att denna dag har kännts grå, jobbig och allmänt trist så blev det en riktigt bra torsdag ändå!

RSS 2.0