För alla gånger som vi dansat, och sjungit med fast ingen kan

Typiskt mig att börja på med en massa andra saker då jag ska läsa på prov. Nyligen underhöll jag mig med att laga ett till örhänge, blev helt fint förutom att hela örat är rött just nu. Och en sak till, jag hittar inget lås som passar till örhänget! Nåja, det får bli ett senare problem.

Har bestämt mig för att jag ska köpa en uttöjning någon dag också. Jag vill bara ha en liten, jag ska inte börja töja bort hela örat. Problemet är bara att jag inte vet vilket öra jag vill ha uttöjningen i. Kanske lägger upp bilder på mina öron senare (haha låter helt sjukt) så får ni säga er åsikt om vilket öra min lilla uttöjjis skulle passa bäst i!

Annars då? Har varit i skolan idag, färgat utväxten samt varit en sväng till stan för att göra en viktig sak. Det är allt jag säger.
Och nu har jag babblat klart, hajrooo, var snäll med varandra!


2 fjortisar som är påväg på bio. Skål!

Grrrrrauuuuu

Hello bitches, I'm back!
Haha. Har varit dålig på att höra av mig här på sistone, men ska försöka skärpa mig! Snart. Hade tänkt berätta lite om senaste helg och visa lite bilder, men det börjar kännas lite sent nu, så jag skippar det. Kul hade jag iallafall!

Här är iaf några bilder från förra veckan då jag och Michelle missade bussen, vi underhöll oss med att ta foton medan vi väntade på skjuts:








!


"Livet utsätter en för mycket man inte kan göra något åt, men man kan göra något åt sitt sätt att ta itu med de där sakerna. Hur man låter dem påverka en. Hur man låter dem förändra en, innerst inne."


2




Life's a game but it's not fear, I break the rules so I don't care.

Dagens minus:
- det snöar!!
- att resten av dagen kommer att bestå av att försöka komma överrens med matteboken inför provet imorgon, mys.

Dagens plus:
+ jag gillar' livet!

22 mars 2011

Imorse då jag tog på mig läderjackan och solbrillsen fick jag riktig vårfeelis, härligt! Och sedan lyssnade jag på musik som jag diggade förra våren och sommaren, så jag fick bara mer och mer feelis hela tiden. Att solen gick i moln sedan kan vi ju ignorera.

Efter skolan for jag en sväng till stan med Elinne och Judith, fyndade en ljus läderjacka och en skjorta samt lite smink. Nu har jag strandsatt mig hos Sofia, får se vad vi hittar på. :)



-

Hatar att gå runt med denhär ständiga ångestklumpen i magen.

Nej nu ska jag göra något åt saken! :)

It's not about win or lose, cause we all lose

Tjenare mannen!
Jag måste erkänna att jag verkligen börjar tröttna på att sitta här hemma med feber, asjoöasoödflwfnl. Då jag blir frisk ska jag börja leva mitt liv igen. Längtar efter att slippa vara så kraftlös så att jag varken orkar stå, sitta eller ligga. Möjligen orkar jag ligga ibland, men då har jag så ont överallt så det är också jobbigt.

Känns lite meningslöst att blogga nu då inläggen bara består av samma sak, vi hörs när jag har något intressantare på hjärtat.

Krya på mig!


Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Jag ska sammanfatta mig kort. Jag försöker att inte oroa mig så mycket här i livet, utan se positivt på det mesta! Visst finns det saker jag oroar mig för, men det tänker jag inte ta upp här :)

Sjuk


Nu var det min tur att bli sjuk (ännu en gång) denhär gången är det Mr Feber som är på besök, suck. Ska SOVA hela dagen och se på mina favorit tv-serier, samt försöka bli frisk så snabbt som möjligt. Så ni vet var ni har mig.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig

Eftersom jag inte har någon aning om vad jag ska ha på mig ännu idag, så får ni gårdagens iställe. Inte så speciellt bra bild, men det var den enda jag hann knäppa innan jag skulle iväg igår + att kvalitén sket sig, men det får vi leva med.


Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän

Några personer står mig riktigt, riktigt nära och det är dem som jag kallar mina (allra) bästa vänner.

Väljer att lägga upp en bild på mig och Fia, eftersom det är henne som jag spenderar mest tid med, litar på helt fullt ut, skrattar (och gråter) mest med. Längre "kärleksförklarning" behöver jag nog inte skriva, ni förstår nog vad jag menar :)


Bilden är g-a-m-m-a-l.

Har för övrigt fått en ny kamera, så det kanske börjar dyka upp lite mer nytagna bilder här i bloggen i nu :)

RSS 2.0