satörrday

Idag är en såndär halvdålig dag, har vaknat upp med huvudvärk och illamående fastän jag tog det lugnt igår. Och det blir bara värre.. ååh jobbigt.
Som pricken över i:et har jag en massa tråkiga saker jag måste göra här i dagarna, såsom stora mängder gymnasieläxor, städa, packa upp osv. Tänker kila iväg till Sofia snart istället.
Nåjaa, hoppashoppas jag börjar må bättre, i sådana fall är jag på humör att hitta på något väldigt skoj ikväll!


Girl, you look better with the lights off


Denhär låten har etsat sig fast på min hjärna de senaste dygnen, och nu ifrågasätter jag texten.
I hope you don't take this the wrong way,
girl you look better with the lights off

What? Hur schysst sjunget är det egentligen på skala 1-10? You look better with the lights off? haha

hahahhah


HAHAHAHA, mamma tyckte att denhär var supertråkig, själv kan jag inte sluta skratta.

karma is a bitch, well just make sure that bitch is beautiful.

Vad gjorde du kl 08 i morse? sussade sött i min säng!
Vad gjorde du för 15 min sedan? läste Blondinbellas blogg som jag var tvungen att kika in på (längesen sist) eller så hittade jag denna lista på Soffan's blogg ELLER så kommunicerade jag på facebook.
Det sista du sa högt? heeej
Vad har du druckit idag? o'boy!
Vad var det senaste du åt? brööd
Vad var det senaste du köpte? -
Vad är det för färg på din ytterdörr? ena är vit, andra brun
Vad är det för väder hos dig nu? solen skiner!
Godaste glassmaken? oj, vet faktist inte. ett alternativ som är gott är vanilj med knäck i iaf!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? anser att hela denhär grejen med "tror du på kärlek vid första ögonkastet?" är överskattat. innerst inne förstår jag inte ens själva frågan, skulle behöva vara med om något sådant isåfall och det har jag absolut inte varit. svaret på frågan i nuläget är NEJ, tror att det är en klyscha som bara inträffar i filmer.
Sover du tungt? ja, då jag väl sover så sover jag ordentligt!
Drömmer du mardrömmar? jo, och det har blivit väldigt ofta på sistone. bland annat så har jag flera nätter drömt att jag varit påväg att börja bli mördad, och då kommer jag inte ens ihåg allt jag drömmer. som tur vaknar jag alltid innan det inträffar haha! någon drömtolkare som kan tala om för mig vad det betyder??
Favoritklädsel? Svarta Dr. Denim's (kärlek på de byxorna, har tappat räkningen på hur många sådana par jag har haft), klackar och något valfritt fint på övrekroppen! annars så älskar jag shorts och att inte alls behöva ha på mig mycket kläder, men för det så krävs ju sommar. och mjukiskläder är också en given klassiker för mig!
Favoritlåt just nu? finns så många, och ändå är det så svårt att komma på någon just nu! jag hör sällan på riktigt nya låtar utan gillar att vältra mig i gamla tills jag tröttnar på dem, haha. några alternativ finns här, härhär, här och här 
Vad ser du om du tittar till höger? en dörr. vill ni ha bevis?

Vad gör dej glad just nu? höstlovet, lördag, ja nästan allt!
Vad skall du göra härnäst? börja göra upp planer för dagen, umgås med mamsen!
Höger eller vänsterhänt? höger 
Humör just nu? trött, förkyld och glad!
Favoritgodis? almost everything, men den stora favoriten är nog choklad ♥
Kläder just nu? morgonrock
Hur många kuddar sover du med? fyra
Spelar du ngt instrument? nej, spelade piano i lågstadieåldern men det slutade jag med.
Morgon eller nattmänniska? natt. även fast jag tycker att morgonen är fin, iallafall gryningen sommartid. allt känns så lovande då och en ny dag är påväg! men enda gången jag är uppe i gryningen är om jag måste eller om jag har varit ute hela natten.
Vad är viktigast för dej? människorna jag umgås med. det finns många, men ett "exempel" som har hängt med i all tid, i vått och torrt ser ni nedan!

Är du kittlig? behöver vi inte diskutera. okej, ibland. okej, oftast. jaja, nästan alltid!
Snarkar du? nej, ingen har informerat mig om det åtminstone
Stjärntecken? fishhh
Äckligaste insekten? fyydå.. de flesta är nog väldigt äckliga!
Stökigt eller välstädat? jag föredrar välstädat, men det är nästan alltid stökigt i mitt rum åtminstone.
Vad längtar du mest efter just nu? många olika saker. ett exempel är sommar 2012!
Hur lång är du? jag vet inte, en bit under 170 centimeter
Tycker du om kinamat? vet faktist inte ens om jag har ätit det, håller inte koll på vilken mat som hör till vilken kultur/land. men jag tror att jag diggar det!
Tycker du om kaffe? jodå
Vad dricker du till frukost? hinner oftast inte med någon frukost, men brukar slänga i mig ett glas vatten och en drickyogurt.
Sover du på någon särskild sida? nej. jag sover på båda sidorna, på rygg och i fosterställning samt på alla andra möjliga sätt.
Tycker du om att mysa? jadå, älskar att mysa
Är du en beroendemänniska? ? guess so.
Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
Har du någon gång testat narkotika? nej.
Välj ett ärr på din kropp? har många ärr, men jag "väljer" ett som jag har på hakan, därför att det synns bara då jag grimaserar på ett visst sätt. historien bakom det är att jag föll som liten och blev tvungen att sy några stygn.


15:58

Tjoo! Har lyckats med att tappa rösten helt och hållet, great. Väldigt frustrerande!

Sjunde oktober

Sitter här hemma och är sjuk, jobbigt. Förra natten var nog en av de värsta nätterna jag varit med om, jag vaknade minst en gång i timmen, hade över 38graders feber, värk i hela kroppen, sjuk hals, hemsk huvudvärk, hemsk mensvärk, kände mig spyfärdig, rastlös osv. Ja fyfan, visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte stå upp heller.

Var inte meningen att klaga haha, ogillar sådant men ibland måste man få göra det. Som ni märker så är jag inte riktigt på topp just nu, hela denhär helgen kommer gå ut på att vara sjuk och jag mår inte riktigt bra just nu. Har ägnat hela dagen åt att kolla på Gossip Girl (kärlek) men nu börjar även det vara uttjatat, åh vad jag HATAR att vara sjuk.




Bildbrist


Har grov brist på bilder, måste börja fota mer, ååh jobbigt

Sitter här och lyssnar på den älskade dubstep musiken och har varit påväg att blogga hur länge som helst men har inte orkat ta mig i kragen.
anyway, imorgon planerar jag skippa min enda "sovmorgon" (början klockan nio) och dra iväg röven till GYMMET på ett morgonpass, Spinning står på schemat klockan 06.45. Och eftersom min kära mor bara skrattade åt mig då jag informerade henne om mina planer så tänker jag klara av att stiga upp extremt tidigt för genomföra dem!! Bloggar imorgon om hur det gick, spännande...................................................


Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag att blomma

Hejä! Hemkommen från gymmet för en bra stund sedan, åh så skönt att spendera tid där igen! Nu ska jag göra en läxa och sedan se en film, är grymt taggad på att mysa till det lite!


haha, jetesöt jag

Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd, som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Hej på er!
Sitter här och softar, har läst igenom en del av mina gamla inlägg, gud vad pinsamma vissa av dem är.. Min uppdatering på bloggen är inte den bästa, ojsan. Ska göra något åt saken eller så slutar jag blogga, I don't know. Det får framtiden utvisa!

Idag har jag varit och shoppat mest skolgrejer med min söta pappa för andra lördagen i sträck, hehe. Nu, exakt NU borde jag börja göra mig i ordning för kvällen, ååh är på sånt myshumör nu men det lär nog ändra sig snart, hoppas vi.

Äh, nu drar jag iväg och hoppar på Michi och Benna som ligger och råmar (????) och sedan ska jag tvätta håret utan att tvätta bort sminket, eh lycka till!
Nu blev det bildlöst ännu en gång men vi överlever, ha en fin lördag! :)

Vila i frid

Michi: Si, en nyckelpiga!!
Jag: Var?? *snurrar runt*
Michi: Du steg på an..
Jag: NÄHÄ??


RSS 2.0